Bemutatkozó honlap – mi kell az induláshoz?

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Hogyan készülj, ha bemutatkozó honlapot szeretnél csináltatni?
Az alábbi cikkben pár alapvető dolgot írtam neked össze, amiket ha előre átgondolsz és kidolgozod nekem, akkor nagyon gyorsan és zökkenőmentesen tud haladni a közös munka! 😊

bemutatkozó honlap blog főkép

Arculat

Ha van a cégednek már egy bejáratott arculata, akkor mindenképpen érdemes lenne ragaszkodni hozzá és eszerint dolgozni. Nem baj, ha semmi elképzelésed nincs, és teljesen rám bízod a megvalósítást (nem vagy ezzel egyedül, az esetek 90%-ában így indulunk 😊), de azért vannak alapok, amiket jó, ha előre ki tudunk találni és megbeszélni.
Fontos lenne tisztázni, hogy milyen színekkel szeretnéd, hogy dolgozzak, és nagyjából mik azok a betűtípusok amiket használni akarunk!

Képek

Szedj össze minden létező képet amit felhasználhatunk, ennek nem csak dizájn szempontból lesz jelentősége (erről majd később).
Legfontosabb, hogy legyen egy logód  amit használhatok.  Jó  ha van képed az üzletedről, telephelyedről, és mindenképpen fontos, hogy néhány fotón be tudjuk mutatni a szolgáltatásaid.
Hidd el, az emberek szeretnék látni, hogy mire számíthatnak! 😊

Tartalom

Szedd össze a gondolataid, hogy miket szeretnél közölni!
Pár mondat a cégedről? Leírások, tevékenységed bemutatása? Elérhetőségek? Üzleti feltételek, ügyfeleid, partnereid? Mindennek jut hely, a lényeg, hogy legyen valamennyi elképzelésed arról, hogy miket szeretnél megjeleníteni a honlapodon!
Itt jön a képbe a tartalommarketing, és a szövegírás! Ha nem vagy jó ebben, tudok neked segítséget nyújtani a megfogalmazásokban, de összességében azt szeretném, ha te írnád meg a honlaphoz tartozó textust, főként, ha valamilyen speciális üzleti tevékenységet folytatsz, amihez én nem sokat tudok hozzászólni! 🙂

Ha nagyon nem kenyered a fogalmazás, akkor pedig legalább címszavakba szedd össze nekem mikről akarunk beszélni!

Kulcsszavak

A tartalom része, de kicsit mégis más a kulcsszavak helyzete. Segítség lehet, ha kiválogatod a vállalkozásod profiljához leginkább tartozó kulcsszavakat, ami a későbbiekben nagyon sokat segíthet a keresőoptimalizálás szempontjából. Kifejezetten jó, ha már ezekre alapozva indítjuk el a weboldalad építését! A kulcsszókereséshez vannak online eszközök, de az is jó tipp, ha megpróbálsz az ügyfeleid fejével gondolkodni, és kitalálni vajon milyen keresőkifejezésekkel böngészhetnek a hozzád hasonló szolgáltatást keresve!

Elérhetőségek

Kérlek szedd össze nekem pontosan, hogy melyek azok az elérhetőségek amiken utolérnek téged az érdeklődők!
Amire szükség lesz:
cím, telefonszám, e-mail, közösségi média oldalak linkjei.

Érdemes tehát egy kis időt szánni a projekt elején erre a néhány apróságra, ezzel akár napokkal is megrövidítheted a munkát, és hamarabb birtokodba veheted a honlapod! 🙂

 

Ezek is érdekelhetnek:

woocommerce webshop logo a cikkhez

Woocommerce webshop – előnyök és hátrányok

Napjainkban a digitalizáció folyamatos, megállíthatatlan előretörésével természetes, hogy gombaszerűen nőnek ki a semmiből az újabbnál-újabb webshopok. Az már szinte magától értetődő, hogy

SEOzseni