Weboldal készítés árak

Mennyibe kerül egy weboldal 2024-ben?

Csomag árak

Mutatjuk milyen költségekkel kell számolnod, ha weboldal vagy webshop készítésben gondolkozol!

Válaszd ki a Neked megfelelő ajánlatot!

Landing oldal, komplett webhely, vagy webáruház? Különböző eszközök, de egy a közös: mindegyik vállalkozásod támogatására szolgál! A költségeket alapvetően ez a három kategória szabja meg, ezekre jönnek az extra kívánságok, az úgynevezett árképző elemek. 

Bemutató/landing

1 oldalas landing page, meglévő honlaphoz
Ár: 69.990 Ft-tól* Egyszeri díj
  • Alapítványoknak, egyesületeknek, magánszemélyeknek, vagy 1 adott termék bevezetésére ajánlott
  • Röviden, tömören, de igényesen mutatja be profilunkat
  • Később még bármikor bővíthető
  • Akár egy héten belül

Több oldalas honlap

Komplett webhely
Ár: 144.990 Ft-tól* Egyszeri díj
  • Cégeknek, egyéni vállalkozóknak, éttermeknek, intézményeknek ajánlott
  • Mindenre kiterjedő bemutatkozást biztosít
  • Később bármikor webshoppá alakítható
  • Akár két héten belül
Népszerű

Webshop

Teljeskörű online kiszolgálás
Ár: 189.990 Ft-tól* Egyszeri díj
  • Mindenkinek aki postázható vagy szellemi terméket árul
  • Kosár, megrendelés, online fizetés, kuponok
  • Akár egy fizikai üzlet szerepét is átveheti.
  • Akár három héten belül
Felkapott!

Miért nem veszíthetsz semmit?

Minden esetben előzetes megbeszéléssel, ingyenes látványtervvel, árajánlattal, megbízási szerződéssel dolgozunk.
Csak akkor fogunk belevágni a  munkába, ha te meggyőződtél a szakmai felkészültségünkről, mi pedig a komoly szándékaidról!

Mi az, ami mindig benne van az alapárakban?

Az ár mindig tartalmazza:
– 1db előzetes konzultáció személyesen, kiszállással
– tárhely és domain ügyintézés
– weboldal/shop elkészítése egyedi dizájn alapján
– biztonsági beállítások
– ingyenes email fiók @domain végződéssel
– tartalom feltöltése
– seo, marketing tanácsadás
– 120 perc személyes vagy teamviewer betanítás

*a weboldal készítés árak nem tartalmazzák a domain és a tárhely árát (éves szinten kb. bruttó 10.000-30.000 Ft összesen);
részletes árajánlatért keress a kapcsolatok oldalon található elérhetőségek egyikén! 

Mi alakítja főként a weboldal készítés árait nálunk?

A különleges kérések, például extra dizájn elemek, a keresőoptimalizálás (SEO) szükségessége és mértéke, a weboldal összetettsége, azaz hogy mennyi oldalból áll, mennyi tartalommal, lényegében az szabja meg az árat, hogy mennyi munka van vele. Mivel nem szeretnénk senkinek zsákbamacskát árulni, így nem csak ingyenes látványtervet ajánlunk fel minden esetben, de weboldal árkalkulátorral is készültünk! 

Szeretnél pontos weboldal árakat tudni?
Számold ki a kalkulátorral!

A honlap vagy webshop készítés ára több összetevőből áll össze, de ezzel a kalkulátorral kiszámolhatod, hogy nagyságrendileg milyen összeggel kell számolnod! 
A kitöltés olyan szempontból is javasolt, hogy átfogóbb képet kapj arról mik azok amiket le kell írnod egy hivatalos árajánlat kérése során, mik az árképző tényezők. 

honlapkészítés árak

honlapkészítés- gyakori kérdések

weboldal árak gyakori kérdések

Minden esetben.  A weboldal megjelenítésének alapjai. Ez az egyetlen díj, amit minden évben (vagy havi számlázásnál minden hónapban) ki kell fizetned, azonban szerencsére általában nem túl jelentős összegről beszélünk. 

Persze, ebben minden esetben segítek ha szükséges.
Örülök, ha rám bízod ezt a feladatot, mert sok fejfájástól óvhatjuk meg magunkat! 🙂

Igen, de csak némi felárért cserébe. Jelenleg az Mhosting tárhelyszolgáltatását preferálom, magyar nyelvű ügyfélszolgálattal, kedvező árakkal és jó felhasználói felülettel dolgoznak. A szolgáltatásukra panaszom abszolút nem lehet. 

A weboldal készítés árak egyszeri kiadást jelentenek, a domaint és a tárhelyet kell éves szinten megújítani, ez az általam preferált szolgáltatónál nagyjából 8.000 Ft évente. Más költséged nincs vele.
Ha rendszeresen tölteni kell fel új tartalmat, vagy alakítgatni kell a honlapot és ezzel engem bízol meg, akkor megegyezünk egy havi karbantartási díjban.

Nagyon is, hiszen a WordPress eredendően blogolásra lett fejlesztve. 
Ehhez a honlaphoz is tartozik egy blog oldal is, látogasd meg a tippekért és újdonságokért! 🙂

Igen. CSS-be is csak minimálisan kellett belenyúlnom.
Minden honlapomat és webshopomat WordPress CMS rendszerrel készítem. 

Integrálható és bővítményes időpontfoglalási megoldások is vannak, minden további nélkül megoldható. 
Elsősorban egészségügyi szolgáltatóknál ajánlott ezt bevezetni, de lehet szépészeti szolgáltatásoknál is (pl. fodrászat, masszázs, szépségszalon, stb.)

Igen, megfelelő szöveges tartalommal, kulcsszó utánajárással, linképítéssel nagyon könnyen előresorolhat minket a Google algoritmusa. Rengeteg hasznos bővítmény áll a rendelkezésünkre, amivel pontosan ugyanúgy (vagy még könnyebben) optimalizálhatjuk honlapunkat. 
Rengeteg olyan honlap szerepel a Google kereső élén, amely WordPress alapon épült. 

Nézőpont kérdése. 10-ből 1-szer előfordul az a ritka eset, amikor tényleg valóban nincs semmilyen szükséged honlapra, de még akkor is megteheted, hogy presztizskérdésként készítesz egyet, ezzel is emelve vállalkozásod színvonalát. A maradék 9 esetben viszont indokolt, és ezért ha nem is ciki de nem is menő, viszont sosem késő elkezdeni, és mindig a MA a legjobb alkalom rá! 🙂

weboldal árképző elemek

A weboldal árak a fent említett alapszolgáltatásokat tartalmazzák, de persze gyakran előfordul, hogy különböző egyéb, nem alapvető funkciókra is szükséged lesz. A következő felsorolásban olyan egyéb funkciók jelentését fejtjük ki, amiket a weboldal árkalkulátorunkban is megtalálsz, és máshol is előfordulhatnak. Ezek nem mindenesetben jelentenek többletköltséget, viszont a magyarázatukat érdemes elolvasnod. 

Kapcsolati űrlap/contact form

A weboldali kapcsolati űrlapok azért jók, mert lehetővé teszik a látogatók számára, hogy egyszerűen és gyorsan kapcsolatba lépjenek a weboldal tulajdonosával vagy a támogató csapattal. Az űrlapok segítségével a látogatók kérdezéseket tehetnek, javaslatokat küldhetnek, vagy problémáikat jelezhetnek a weboldal üzemeltetőinek. Az űrlapoknak köszönhetően a weboldal tulajdonosai egyszerűen és hatékonyan kezelhetik a látogatóik visszajelzéseit, és megfelelően reagálhatnak rájuk.

Időpontfoglaló rendszer integrálás

Az időpontfoglaló rendszer integrálása egy weboldalra jó, mert lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy kényelmesen és egyszerűen foglaljanak időpontot a szolgáltató számára. Az időpontfoglaló rendszer automatikusan kezeli az időpontokat, így csökkentve a szolgáltató adminisztratív terhei, valamint javítva a felhasználók élményét. Az integrált rendszer biztosíthatja a pontos időpontfoglalást, a rendelkezésre álló időpontok megjelenítését, a megerősítő e-maileket, és még sok más hasznos funkciót. Összességében az időpontfoglaló rendszer integrálása segíthet a szolgáltatóknak hatékonyabb működést biztosítani és javítani a felhasználói élményt.

@domain végződésű saját email

A saját domain végződésű e-mail cím segít a cégnek professzionálisabb megjelenést kialakítani és a saját márkáját erősíteni. Az ilyen e-mail címek jobban megkülönböztetik a céget a többi vállalattól és javítják a megbízhatóságát a partnerei és a vevői szemében.

Tablet/mobil reszponzív

A tablet/mobil reszponzív weboldal azt jelenti, hogy a weboldal képes automatikusan alkalmazkodni a különböző méretű képernyőkhöz, így a felhasználók kényelmesen és egyszerűen használhatják a weboldalt bármely eszközről, legyen az asztali számítógép, táblagép vagy okostelefon. Az ilyen weboldalak automatikusan átméretezik a tartalmat, hogy megfelelően jelenjen meg a képernyőn, és egyszerűen navigálhatóak legyenek a kézi eszközökön. Ennek köszönhetően a felhasználók könnyedén férnek hozzá a weboldal tartalmához bárhol, bármikor, így növelve a weboldal használhatóságát és a felhasználói élményt.

Közösségi média linkek

A közösségi média linkek megosztása a weboldalon számos előnnyel járhat. Segít a weboldal népszerűségének növelésében, a látogatottság növelésében, a javult online jelenlét kialakításában és a jobb felhasználói élmény biztosításában. A közösségi média megosztások reklám funkciót is betöltenek, mivel új embereknek mutatják meg a weboldalt. A NewFlownál sose számolunk fel plusz díjat honlapkészítésnél a  social media direkt linkek bekötésére. 

Tárhely

A weboldal tárhely a hely, ahol a weboldal állományai, képei, videói és adatai tárolva vannak. Azaz, ha a weboldal meglátogatva van, ezek az állományok a tárhelyről jönnek elő és jelenítik meg a weboldalt a felhasználó számára. A weboldal tárhely lehet saját vagy a szolgáltató által biztosított. Azaz a weboldal tulajdonosa választhatja, hogy a saját szerverein tárolja-e a weboldal állományait, vagy egy külső szolgáltatót választ. A weboldal készítés árak részét közvetlenül nem érinti, mert nem munkadíj, egy külső szolgáltatónak fizetendő, de mégis megkerülhetetlen.

Hírlevél integrálás

A hírlevél integráció egy olyan funkció, amely lehetővé teszi a weboldal tulajdonosának, hogy automatikusan hírleveleket küldjön ki a weboldal látogatóinak, vagy általában a cég ügyfeleinek. Az integráció lehetővé teszi a hírlevelek célzott tartalmának létrehozását, és a látogatók e-mail címének gyűjtését és tárolását a weboldal adatbázisában. A hírlevél integráció segít a visszatérő látogatók megtartásában, valamint a cég aktuális ajánlatait, híreit és eseményeit könnyedén megoszthatja az érdeklődőkkel.

Blog beépítés

A blogolás segíthet a weboldal számára tartalom létrehozásában, keresőoptimalizálásban és brandépítésben. A blog bejegyzések révén a cég vagy a weboldal megmutathatja szakértelemet, kapcsolatot építhet a látogatókkal és lehetőséget ad visszajelzések fogadására. Ezenkívül a blogolás segíthet a weboldal látogatottságának növelésében, és elősegítheti a látogatók hosszabb időre való megtartását a weboldalon.

SEO (keresőoptimalizálás)

SEO (Search Engine Optimization) azt jelenti, hogy olyan módszereket alkalmazunk a weboldalunk számára, amelyek segítenek abban, hogy a keresőmotorok (például a Google) jobb eredményeket hozzanak ki a weboldalunk számára. A SEO segít növelni a weboldal látogatottságát, növelni a látogatók számát, valamint javítani a weboldal megjelenését a keresőmotorok eredményeiben. Ezzel együtt a SEO javíthatja a weboldal releváns tartalmának rangját a keresőmotorok eredményei között, ami növelheti a weboldal látogatottságát és a potenciális ügyfelek számát. A weboldal készítés árakat megemelheti a keresőoptimalizálás, de általában néhány hónap után könnyen megtérül a befektetés. 

Google My Business fiók

A Google My Business fiók egy ingyenes eszköz, amely lehetővé teszi az üzletek számára, hogy megjelenjenek a Google Keresési eredményekben és a Google Maps-en. A fiók létrehozásával az üzletek beállíthatják a nyitvatartási időket, képeket és leírásokat tölthetnek fel a termékeikről vagy szolgáltatásaikról, valamint válaszolhatnak a véleményekre és kérdésekre. Ezzel a fiókkal növelheti az üzlet népszerűségét és megkönnyítheti a potenciális vevők számára a keresést.

Facebook Pixel

A Facebook Pixel egy kódrészlet, amelyet a Facebook biztosít a hirdetési céljait elérő oldalak számára. A Pixel beágyazása az oldalba lehetővé teszi a Facebook számára, hogy nyomon kövesse a látogatók tevékenységeit, például hogy mely oldalakat látogatták meg, milyen termékeket néztek meg vagy vásároltak meg. A gyűjtött adatokat a Facebook használhatja azzal a céllal, hogy jobb és pontosabb hirdetéseket jelenítsen meg a célközönség számára. A Pixel segítségével a hirdetők növelhetik a hirdetéseik hatékonyságát, nyomon követhetik a bevételüket és optimalizálhatják a hirdetési költségeiket.

Google Analytics

Google Analytics egy ingyenes webes analitikai eszköz, amely segítségével a weboldal tulajdonosai nyomon követhetik a látogatók tevékenységét. A Google Analytics segítségével megállapítható, hogy honnan érkeznek a látogatók, mely oldalakat néznek meg a legtöbbet, mennyi időt töltenek az oldalon, és milyen eszközökön keresztül léptek be az oldalra. Az eszköz lehetővé teszi a weboldal tulajdonosai számára, hogy képet kapjanak a látogatóikról, és segítséget nyújtson a weboldal hatékonyságának javításához. Az egyes adatokat grafikusan jeleníti meg, és különböző jelentéseket készíthet a weboldal teljesítményéről.

Számlázó program integrálás

Az integrált számlázó program segítségével a számlázási folyamatok gyorsabbak, hatékonyabbak és pontosabbak lesznek, így növelve az üzleti hatékonyságát és csökkentve a pénzügyi adminisztrációs terheit.
Legjobb megoldás Woocommerce áruház esetében a Számlázz.hu vagy a Billingo integrálás.

Kártyás fizetés integrálás

A kártyás fizetési rendszer webshopba való integrálása fontos, mert a vásárlók számára kényelmes és biztonságos fizetési módokat kínál. Az ilyen rendszerek segítségével a vásárlók kényelmesen és biztonságosan fizethetnek a webshopban, ami növeli a bizalmat és elégedettséget. Emellett a kártyás fizetési rendszer integrálása növeli a webshop lehetőségeit is, mivel a fizetési rendszer együttműködik a pénzügyi rendszerrel, és lehetővé teszi a tranzakciók valós időben történő nyomon követését. Az integrált rendszer könnyen kezelhető, és segítséget nyújt a webshop tulajdonosának a bevétel nyomon követésében és a pénzügyi információk rendszerezésében. 

SEOzseni