PPC hirdetéskezelés – Google Ads és Facebook hirdetések

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Növeld vállalkozásod forgalmát célzott online hirdetésekkel!

A PPC (kattintásalapú) hirdetésekkel lehetőség nyílik arra, hogy a reklámjaidat olyan emberek lássák, akik valóban érdeklődnek a termékeid vagy szolgáltatásaid iránt.
Nem kell attól tartanod, hogy felesleges megjelenítésekért fizetsz: csak akkor történik költségelszámolás, ha a hirdetésed tényleges eredményt hoz, például kattintás vagy vásárlás formájában.
Ebben a cikkben bemutatom a PPC hirdetéskezelés rejtelmeit!

Egy Google Ads vagy Facebook hirdetési fiók létrehozása egyszerű feladat, és egy kampány beállítása is gyorsan elvégezhető. Az igazi szakértelem azonban abban rejlik, hogy a kampányokat finomhangoljuk, célzottan érjük el a potenciális ügyfeleket, és biztosítsuk, hogy a befektetett összeg megtérüljön. Ez az, amiben én segítek, hiszen szeretem a kihívásokat!

Átfogóan elemzem a piacodat, alapos kulcsszókutatást végzek, átnézem a weboldalad és termékeid, majd ezek alapján felépítem és optimalizálom a hirdetéseidet. Neked csak azt kell figyelned, hogyan növekszik vállalkozásod a hatékony kampánykezelésnek köszönhetően.

Miért érdemes rám bízni a PPC kampányok kezelését?

  • Időt és költséget takaríthatsz meg: A kampányokat úgy állítom be, hogy a lehető legjobb megtérülést érjük el a költségvetésedből.
  • Fokozott megtérülés: Olyan stratégiát alkalmazok, amely a vállalkozásod igényeire szabva hozza a maximális eredményeket.

Előbbi esetben a találatok sokasága miatt nagyon messze lehetnek az ő általuk valójában igényelt, specifikus tartalomtól, míg utóbbinál akár közvetlenül egy kattintásból megkaphatják a nekik tetsző ajánlatot.

Keresési hirdetések

Biztosítom, hogy a hirdetéseid a Google keresési eredményeinek élén jelenjenek meg a releváns kulcsszavakra. Célom, hogy a hirdetéseid a lehető legkedvezőbb költséggel érjék el a megfelelő felhasználókat. Amikor valaki az általad kiválasztott kulcsszavakra keres, a hirdetéseid mindig kiemelt helyen fognak megjelenni.

Pontos, precíz, megbízható, korrekt szolgáltatás, ajánlom mindenkinek! Sok jó ötlet, és segítőkész. Minden témában naprakész.
Kováts Tamás
Maroshegyi gépkölcsönző
Google kereső- Goolge Ads, SEO

A Google kereső ma már az életünk részévé vált, talán nem is telik el úgy nap, hogy ne használjuk.
Nem véletlenül tartja a mondás: “Google a barátod!” A cikkből megtanulod, mit kell tenned ahhoz,
hogy a találati lista élén, közvetlenül a vásárlók szeme előtt jelenj meg!

Display (banneres) hirdetések

Látványos, figyelemfelkeltő banneres hirdetéseket hozok létre, amelyek célzottan jelennek meg az általad választott felhasználói körnek. Akár híroldalakról, akár közösségi média platformokról (például Facebook vagy Instagram) van szó, hatékonyan elérem a célcsoportodat.

Márkaépítés

Ha szeretnéd növelni márkád ismertségét vagy több látogatót vonzani a weboldaladra, a display hirdetések kiváló lehetőséget nyújtanak. Segítek abban, hogy vállalkozásod jobban láthatóvá váljon a célpiacodon, és új érdeklődőket hozzon.

Célzott megjelenés

A kampányokat úgy alakítom, hogy kizárólag a megfelelő célközönség láthassa a hirdetéseket, ezáltal elkerülheted a felesleges kattintásokat. A kulcsszókutatás, célzott kulcsszóegyezések és egyéb technikák révén biztosítom, hogy a hirdetéseid valódi potenciális ügyfelekhez jussanak el.

A fenti screenshot a “weboldal készítés veszprém” kifejezésre keresve jelenik meg. 
Általában az első két helyezés között váltakozik a weboldalam helye,
ha nem férnék be ebbe a négyesbe, nagy forgalmat veszítenék a helyi vállalkozók táborából. 

Optimalizálás és eredménymaximalizálás

A hirdetési kampányaidat a költségkeret figyelembevételével folyamatosan optimalizálom, hogy a lehető legnagyobb eredményt érjük el. Nyomon követem a teljesítményt, és szükség esetén finomhangolom a beállításokat, hogy maximalizáljuk a konverziókat.

Google Ads és Facebook hirdetéskezelés

A Google az egyik legnagyobb forgalmat generáló kereső, és a Google Ads segítségével vállalkozásod könnyen a keresési eredmények élén jelenhet meg. Ez különösen fontos a versenyképes piaci környezetben. Ha a konkurenseid is Google hirdetésekkel dolgoznak, akkor fontos, hogy Te is versenyben maradj, különben a potenciális ügyfelek könnyedén más cégekhez fordulhatnak, még akkor is, ha az organikus találatok között az oldalad jól szerepel.

Miért jó a Google Ads?

  • Hirdetéseid a Google keresési eredményeinek élén szerepelhetnek a legrelevánsabb kulcsszavakra.
  • Azonnal megjelenhetsz a keresési eredmények élén, még mielőtt az organikus találatok beindulnának.
  • Remarketing kampányokkal visszahozhatod a weboldaladra korábban ellátogatott felhasználókat.
  • Csak akkor fizetsz, ha valaki rákattint a hirdetésedre, tehát tényleges eredményt érhetsz el.
  • A költségvetést rugalmasan alakíthatod, nincs minimum összeg.
Nagyon elégedettek és hálásak vagyunk a honlapért Krisztiánnak! Szívből ajánlom mindenkinek! Gyors, precíz, hatékony és nagyon jó volt vele együtt dolgozni. 🙏❤️
Nagy Anikó
Buddha Garden Resort

Facebook Hirdetések

2024-ben a Facebook több mint 3 milliárd aktív felhasználóval rendelkezik világszerte, így ez egy hatalmas lehetőséget jelent a hirdetési kampányok számára. Még ha rendelkezel is egy jól felépített Facebook oldallal, a fizetett hirdetések nélkül nehéz szélesebb közönséget elérni. A Facebook hirdetések viszont nemcsak új követőket hozhatnak, de segítenek a márkád felépítésében is.

Miért érdemes Facebook hirdetéseket használni?

  • Költséghatékony eszköz a márkaépítéshez.
  • Olyan célcsoportokat érhetsz el, akik érdeklődnek a hasonló termékek vagy szolgáltatások iránt.
  • Remarketing segítségével visszahozhatod azokat a felhasználókat, akik már jártak a weboldaladon.
  • A kampány költségeit te irányítod, és csak az eredményes megjelenítésekért kell fizetned.

Hogyan dolgozom?

Hirdetési stratégia megalkotása

Elsőként részletesen megismerem a vállalkozásod és termékeid, majd felmérem a piacodat. Ezután kidolgozok egy hirdetési stratégiát, amely lehetővé teszi, hogy a legrelevánsabb célcsoportokat érd el a megfelelő hirdetésekkel. Elemzem a versenytársaidat, majd meghatározom, hogy milyen csatornákon és hirdetési formákon keresztül érhetjük el a legjobb eredményeket. A PPC hirdetéskezelés (legyen az Google vagy Social Media) csak ezek után kezdődik el ténylegesen.   

Kulcsszókutatás

A Google Ads kampányok esetében kiemelt fontosságú a kulcsszavak pontos meghatározása. Az alapos kutatás során feltérképezem, hogy milyen kifejezésekre keresnek a potenciális ügyfeleid, majd ez alapján állítom össze a hirdetési kampányt. Kizáró kulcsszavakat is alkalmazok, hogy elkerüljük a nem releváns kattintásokat.

Hirdetési kreatívok készítése

A kampányokhoz többféle hirdetési kreatívot készítek, hogy megtaláljuk a legjobban működő megoldásokat. Tesztelés során ezeket a hirdetéseket összevetem, és a legjobban teljesítő kreatívokat alkalmazom tovább a kampányok során.

Tesztelés és finomhangolás

Miután elindítottuk a kampányokat, folyamatosan figyelem a teljesítményt, és szükség szerint finomítom a beállításokat. Így biztosítom, hogy a kampányok a lehető legjobb eredményeket érjék el.

Jelentés és elemzés

A kampányok lezárása után részletes jelentést készítek, amelyből pontosan láthatod, hogy mennyit költöttünk a hirdetésekre, és milyen eredményeket értünk el. Amennyiben kifizetődőnek tartod a befektetett munkát, temrészetesen hosszú távú együttműködésben is megegyezhetünk, szükség emelhetünk vagy csökkenthetünk a hirdetési költségeken, vagy akár vállalkozásod egy új szegmensének promózásába, új kampányok készítésébe is kezdhetünk!  

 

Google keresés

A Google adatai szerint naponta több mint 3,5 milliárd keresést végeznek az emberek a keresési motorjukkal. Az egyre inkább növekvő idő az online térben egyre magasabb komfortérzetet vált ki a napi teendők digitális lebonyolításában, az internetes vásárlás népszerűsége is folyamatosan nő.  (Forrás: Google)

Nagyon elégedettek és hálásak vagyunk a honlapért Krisztiánnak! Szívből ajánlom mindenkinek! Gyors, precíz, hatékony és nagyon jó volt vele együtt dolgozni. 🙏❤️
Nagy Anikó
Buddha Garden Resort

online hirdetések

Hirdetéskezelés

Belevágnál a social media, vagy a Google Ads hirdetésekbe? Generáljunk együtt kiemelkedő forgalmat!
Határozzuk meg együtt a célközönséged és az ideális vásárlói profilt, állítsunk be egy számodra is megfelelő hirdetési költséget, és irányítsunk még több ügyfelet hozzád!

Keress a 06 30 310 4716-os telefonszámon,
vagy üzenj az info@newflow.hu email címre!

Válogatás a közelmúlban elkészült honlapokból

Ezek is érdekelhetnek:

woocommerce webshop logo a cikkhez

Woocommerce webshop – előnyök és hátrányok

Napjainkban a digitalizáció folyamatos, megállíthatatlan előretörésével természetes, hogy gombaszerűen nőnek ki a semmiből az újabbnál-újabb webshopok. Az már szinte magától értetődő, hogy

SEOzseni